En krise kommer ikke alltid plutselig. Noen ganger kommer det små drypp over en periode, og så smeller det skikkelig!
Det sies at når en krise først oppstår, blir ingenting som du forventer. Årsakene kan være veldig ulike – fra fysiske hendelser til den gode, gamle misforståelsen.
Felles for kriser er at de vokser i både størrelse og konsekvens med svak håndtering. Det er som regel ikke krisen i seg selv du blir vurdert på, men hvordan du håndterer den. Det kan du heldigvis trene på.
Rådgivere i First House bistår kunder i håndtering av kriser hver eneste dag. I dette frokostseminaret vil du få konkrete tips om hva du bør prioritere før, under og etter krisen. Og du vil bli trent på håndtering i uoversiktlige krisesituasjoner.
Og hva er vel en krise uten en ekte unnskyldning? Avslutningsvis vil retorikkprofessor Jens E. Kjeldsen lære deg når skal du si unnskyld og hvordan, og vise eksempler på troverdige og dårlige unnskyldninger.