Vi ser etter deg som er engasjert og detaljorientert, og som håndterer små og store oppgaver for å optimalisere lederens tid og prioriteringer.
Som en liten organisasjon med godt arbeidsmiljø er vi på jakt etter en person som vil engasjere seg i hele organisasjonens oppgaver og mål, og som vil trives og utvikle seg sammen med oss.
Arbeidsoppgavene vil til tider være svært varierte da vi har et bredt arbeids- og kunnskapsfelt. Det forventes at du er en person som trives med et høyt tempo og til tider uforutsigbare arbeidsdager.
Stillingsprosent er 100% og søknadsfrist er 16. desember.
Søk stillingen her
Kvalifikasjoner
· Høyere utdannelse, relevant erfaring kan kompensere.
· Erfaring fra tilsvarende stilling er en fordel men ikke en forutsetning
· Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på engelsk og norsk
· Håndtere sosiale medier
· Strukturert, selvstendig og løsningsorientert
· Samfunnsengasjert
· Serviceinnstilt, gode samarbeidsevner
Arbeidsoppgaver
På vegne av administrerende vil du :
· Administrere epost, gjøre prioriteringer og følge opp henvendelser
· Administrere kalendere, planlegge og koordinere møter
· Organisere og booke reiser, samt føre reiseregninger og følge opp kostnader
· Forberede møter, presentasjoner, dokumenter og annen skriftlig dokumentasjon
· Være kontaktpunkt mellom adm.dir. , kollegaer, medlemmer og eksterne relasjoner
· Delta i andre aktiviteter i organisasjonen som for eksempel Handelskammertjenester, medlemsoppfølging, møter og arrangementer.
Vi tilbyr:
· Konkurransedyktige betingelser
· Variert og utfordrende arbeidshverdag
· Gode muligheter for utvikling
· Høykompetent og engasjert arbeidsmilljø