En visjon om samarbeid
Mostafa, som har erfaring fra arbeid med flerkulturelle miljøer, og så tidlig at det var et stort behov for bedre samarbeid på tvers av sektorer og kulturer. Han har gang på gang avdekket at nøkkelen til suksess ligger i å styrke samarbeidet mellom ulike aktører. Denne innsikten dannet grunnlaget for etableringen av selskapet som skulle bli Brobyggerne - tuftet på tre kjerneverdier: kvalitet, pålitelighet og fleksibilitet.
Erfaringer fra Bergen Opportunity
Som deltaker i Bergen Opportunity, har Mostafa også sett verdien av nettverksbygging. Han har forstått hvor viktig det er å knytte bånd med andre i bransjen for å kunne levere topp kvalitet i tjenestene Brobyggerne tilbyr. "Nettverk er avgjørende for suksess," sier han, og han legger stor vekt på å bygge sterke, tillitsfulle relasjoner med sine kunder og samarbeidspartnere.
"Vi skal levere løsninger som fungerer, og vi skal gjøre det med høy kvalitet," sier han, med en tydelig visjon for selskapets fremtid.
En ny standard
Med Brobyggerne ønsker Mostafa å tilby tjenester som virkelig møter behovene til brukerne. Ved å fokusere på kvalitet i leveransen, pålitelighet i tjenestene og fleksibilitet i møte med ulike behov. Selskapet jobber tett med både offentlige og private aktører, og Mostafa er sikker på at Brobyggerne vil fortsette å vokse.
"Vi skal levere løsninger som fungerer, og vi skal gjøre det med høy kvalitet," sier han, med en tydelig visjon for selskapets fremtid.